Aangekomen in Medellin

17 augustus 2018 - Medellín, Colombia

Hola vrienden en familie!

Na een reis van 15 uur, met een overstap in Panama, zijn we aangekomen in Medellin.

De weg van het vliegveld naar Medellin herkenden we nog van 26 jaar geleden, de vele bochten waren allemaal nog aanwezig.

Opeens zagen we de 2e grootste stad van Colombia bij avond, de stad ligt in een dal, al die lichten was een prachtig gezicht.

We hebben snel ons hostel Casa Kiwi opgezocht, Henry en Cesar hebben nog kennis gemaakt met een Colombiaanse cerveza en ik ben m'n bed ingedoken.

Vanmorgen zijn we eerst achter Cesar's Colombiaanse paspoort aangegaan.

Paspoortaanvraag was bij gebouw van rechtbank waar we 26 jaar geleden de papieren moesten tekenen, dus weer heel veel herkenning. Cesar moet de Registro de Naciemento kunnen tonen, dus Martijn in Nederland ingeschakeld, hij is naar ons huis gereden, Cesar's geboorteakte gescand en morgenochtend weer opnieuw naar paspoortaanvraag.

HIerna zijn we naar Pueblito Paisa geweest, een dorpje dat het Colombia van vroeger moet weergeven, heel traditioneel met mooie uitzichtpunten over de stad, ook dit kwam ons weer bekend voor.

Later nog een bezoek gebracht aan Plaza Bolivar met de Catedral Basilica Metropolitana, hier gingen we 26 jaar geleden elke dag naar toe, de fonteinen op het grote plein waren er ook altijd nog. Het park en het gebied waar ons hotel toen stond is nu minder veilig, we zijn er dan ook niet zo lang geweest.

Kortom we genieten van het mooie Colombia🇨🇴

Adios, Henry, Cesar en Anky

1. Trijntje dijkstra:
    18 augustus 2018
    Hoi hoi mooi om te lezen . Het zal wel een bijzondere ervaring zijn om die reis nu nog eens te maken .
  2. Marianne Grendelman:
    18 augustus 2018
    Wat mooi en bijzonder om deze reis samen te maken. En bijzonder dat we jullie zo kunnen volgen. Veel plezier samen.
  3. Nicoline:
    18 augustus 2018
    Ook wij reizen een beetje met jullie mee. Wat een bijzondere ervaring om dit alles na 26 jaar weer te zien en te beleven.
  4. Ron:
    18 augustus 2018
    Leuk om dit allemaal op afstand te volgen. De prachtige reis is begonnen. Kijk uit naar verhalen en foto’s.
  5. Martijn en Inge:
    18 augustus 2018
    Wat leuk allemaal zeg. Inderdaad heel veel herkenning op de foto's. Mooi om weer te zien. Geniet er lekker van en doe voorzichtig met z'n allen.
  6. Shirley Emanuels:
    18 augustus 2018
    Leuk om zo veel herkenningspunten te ervaren. Ik geniet stiekum mee☺️ wat een prachtige foto's. Ik kijk al uit naar de volgende berichten. Veel plezier verder.
  7. Jan Stroeve:
    18 augustus 2018
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Geniet er samen van
    Hopen dat het niet teveel gedoe wordt met het paspoort van Cesar
  8. Henk & Marion:
    18 augustus 2018
    Geniet van jullie tijd hier en pas goed op jezelf op. Maak er een fijne herinneringstrip/vakantie van samen !
  9. Dinie:
    18 augustus 2018
    Hallo, veel plezier en geniet ervan.
  10. Hilma Kiers:
    18 augustus 2018
    Leuk om jullie te volgen! Geniet ervan!
  11. Martijn en Verena:
    18 augustus 2018
    Fijn dat jullie goed en veilig zijn aangekomen! Leuk om jullie eerste ervaringen te kunnen lezen. Veel plezier!
  12. Gerard en Els:
    18 augustus 2018
    Wat leuk om jullie via dit medium te kunnen volgen!
    We hebben oud-buurjongen Cesar jarenlang niet meer gezien.
    Wat is hij trouwens groot geworden....!
  13. Johan te Caat:
    18 augustus 2018
    Veel plezier samen en geniet ervan.
  14. Mark:
    Geniet ervan. Veel plezier gewenst. Groeten Mark
  15. Petra:
    18 augustus 2018
    Leuk om te lezen..heel veel plezier
    Groeten Jeroen, Petra en Jade
  16. Helma Muilwijk-Gossen:
    Lieve Anky en Henry en Cesar (die mij helemaal niet kent 😄),
    Wat verrassend om te lezen dat jullie weer terug zijn in Colombia...waar het 26 jaar geleden begon...jongens waar blijft de tijd!! Heeeel veel plezier samen, maak mooie nieuwe herinneringen...😘
    Liefs, Helma
  17. Alie:
    18 augustus 2018
    Dag buurtjes, mooi verslag. Veel plezier.
  18. Hilbert ten Caat:
    18 augustus 2018
    Leuk dat we jullie mogen volgen op deze bijzondere reis. Veel plezier en geniet ervan.

Hilbert en Gea.
  19. Frieda:
    18 augustus 2018
    Leuk om te lezen hoe t met jullie gaat daar, en hoe jullie deze reis beleven samen. Geniet er van samen.!
  20. Henk en Marleen:
    19 augustus 2018
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Hopen dat Cesars paspoort snel geregeld is. Mooi om te zien en lezen wat jullie beleven in Colombia. Geniet ervan!
  21. Heleen en Gerard:
    Geniet van jullie reis, mooi om na 26 jaar Colombia te herbeleven
  22. Gerrit en Anne Egberts:
    19 augustus 2018
    Samen genieten in Colombia! Mooi dat we jullie kunnen volgen! Groetjes Gerrit en Annie
  23. Hermine:
    19 augustus 2018
    Gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen. Wat een eind! Een hele mooie tijd in Culumbia en mooi om jullie berichten te volgen.
  24. Aly faken:
    20 augustus 2018
    Een goed verblijf gewenst en fijn om met jullie mee te reizen
  25. Be en Tineke:
    20 augustus 2018
    Mooie foto,s. Geeft een beetje indruk waar jullie zijn.
    Gr. tjes
  26. Roel/Jeannet van Faassen:
    21 augustus 2018
    Wat een leuke verhalen.Geniet ervan